středa 14. prosince 2011

Vánoční darek pro synka.......

Cely měsíc něco pomaličku šiji.... a ten největší dárek je pro syna.... Není jeste dodělaný.Chci mu jeste ušít polštář ala želva.......Marinky asi vědí o čem Píšu.Deka je šita hexagrami z Bellet Mariny quilt....
Krasné se šila, hodně možnosti na kombinovat látky .....A poprvé jsem mela Minky.Jsou úžasné, radči jsem dala do deky jeste hlazeni vlizelin aby hřála.Konečně bude mít kluk svoji deku a nebude brát moji.




Látky jsou od Bellet z obchůdku Deep Deep Sea.......








8 komentářů:

  1. teda .. tak ta je parádní .... holka ten bude mít určo velkou radost ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je opravdu skvělá, moc se Ti povedla a určitě bude radost velká.....tahle kolekce se mi u Ivanky také moc zalíbila, ale kdyby tak měl člověk doma tiskárnu na korunky.....:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja ji nakoupila když byla v akci..... a je kouzelna... dekuji moc za komentaře

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,moc zdravím...deka je tedy opravdu skvost!krásnááá

    OdpovědětVymazat
  5. Tak konečně vidím druhou deku šitou dle Mariny Quilt. Já doufala, že bude v Maríně a když jsem zjistila, že doufám špatně, pustila jsem se do ručního šití a doufám, že se mi povede. Tahle pro klučíka je nádherná!!!

    OdpovědětVymazat
  6. nádherná mořská deka .....

    OdpovědětVymazat
  7. je krásná. jednou se do ní taky pustím - ale pěkně růčo, to bude na dlouho dlouho dlouho let. koupila jsem si na ně proužky látkové ještě z USA, když byl dolar v celkem dobrém kurzu.

    OdpovědětVymazat