pátek 16. září 2011

Teprve začínam veřit......


Jmenuji se Blanka.....A co dodat????
Každy z nas je jedinečni a uchvatní človek.A najit me mužete na  Fleru kde  je hodne užasnych lidí , kteří se snaži ukazat co v sobe mají.Delat svet hezčí a barevnejší.Vtisknout do sveta svojí stopu a delat radost všem okolo.Sve díla posilat do sveta....... je nas tu mnoho a mnoho přijdou.
Já se take snažim upozornit na sebe zde svojí tvorbou, kterou jsem nedavno začala.Vyvíjet se tu a dělat radost nejen sobě ale hlavne Vám Nevinný.Jsem žena, divka /žena diky věku ale divkou jsem že se pořad tak citím/ snad vesela , důmava, chtíc po živote vic než jen bytí.Prožívat radost a vztek , city.Ktera ma mnoho snů a snaží se je plnit, ale to snad znate od sebe............Jsem jaka jsem...... a jsem spokojena...........

Své vyrobky dělam s laskou, svím ujmem ktery mam, napady ktere se snažím dat do sve tvorby...... V čístem, nekuřackem prostředí bez zvížate.Nemusite mit obavy.
Posílam po přepsaní platby na mim učtu hned druhy den prostřednictvím česke pošty.....
Kdyby jste meli jakekoliv přaní nebojte se mi napsat rada pomužu uskutečnit.........
Přeji Vám všem aby Vaše sny se splnyli a meli život takoví jaky si ho přejete.......  Blanka

1 komentář: